Uutta: Pikkuväen kerho aloittaa toiminnan perjantai aamupäivisin n. 2 krt/kuukaudessa srk-talon kerhotilassa. Kerho kokoontuu klo 9.30-11.30 ja ohjelma sisältää kirkkomuskarin ja luovaa taiteilua. Kerhossa lapsi musisoi ja taiteilee oman vanhemman kanssa. Omat eväät. Srk tarjoaa kahvit/teet ja pikkuleivät. Tervetuloa mukaan!

Seurakunnan lapsityö on tarkoitettu alle kouluikäisille lapsille ja heidän perheilleen. Seurakunnan lapsityön perusta on kastekäskyssä, kastamalla ja opettamalla. Lapsityössä haluamme tukea lapsen kokonaisvaltaista kehitystä ja kasvua sekä tukea vanhempia vaativassa kasvatustehtävässä.

Me uskomme, että kristillinen arvomaailma tarjoaa hyvän kasvualustan lapselle!

Hyvä Paimen lammasten,

hoida meitä suojellen.

Sinä olet voimakkain,

luonasi suo olla vain.

lapsityön toimintaa

Me seurakunnan lapsityössä teemme yhteistyötä kunnan ja eri järjestöjen ym.kasvatustahojen kanssa

Lapsi-ja nuorisotyön oma KUMMIKOHDE on keväästä 2010 alkaen: NEPALIN VAMMAISET LAPSET JA NUORET!

Sasu-TeeVeen YouTube-kanava